Početna Senzacija INFO Novosti VIDEO/ IMA BLIZU 40.000 PRATILACA NA INSTAGRAMU: Fitnes influenserka Zilha Trtovac Smakić...

VIDEO/ IMA BLIZU 40.000 PRATILACA NA INSTAGRAMU: Fitnes influenserka Zilha Trtovac Smakić otkriva kako da smršate bez dijete i na koju hranu ne treba bacati pare

Zilha je mama trojice dječaka, fitnes instruktorka i nutricionistkinja, ima preko 39.000 pratilaca na Instagramu, a njena filozofija je: „Umjerenost, a ne lišavanje“

Zilha Trtovac Smakić iz Novog Pazara je zahvaljujući svojim savjetima kako da se postigne željena kilaža bez odricanja od ukusne hrane zaradila status fitnes influenserke.

Zilha je mama trojice dječaka, fitnes instruktorka i nutricionistkinja, ima preko 39.000 pratilaca na Instagramu, a njena filozofija je: „Umjerenost, a ne lišavanje“.

Ona svojim objavama na ovoj društvenoj mreži pokušava da pomogne ljudima da ostvare zdrav odnos sa hranom i da uvedu druge navike koje će im pomoći da imaju zdravo i zahvalno tijelo u kom će se dobro osjećati.

Kaže da su za početak dovoljna samo dva pravila – pored kontrole porcija, tu je i „povećanje implementacije povrća u ishrani“, a fizička aktivnost se podrazumijeva.

“Redovno dobijam pitanja koja je najbolja dijeta i koja najbrže vodi do cilj. Odgovor je NIJEDNA! Svaka dijeta znači da ćete se navedenog pridržavati neki vremenski period i opet se vratiti na stari ‘način’ ishrane, pa ćete opet povratiti kilažu i sve tako u krug. Međutim, suština svake dijete je u svemu tome ista – KALORIJSKI DEFICIT”, napominje Zilha na početku svog videa u kom je podijelila osnovnih 5 stavki kako da smršate bez dijete.

Među stavkama se kao najvažnija našla kontrola porcije, a slijedile su je: izvor proteina u svakom obroku, povrće u glavnim obrocima, povećanje N.E.A.T-a i redovna hidratacija.

Zilha kaže da ovo ne treba da nas zbunjuje, već je važno da sebi postavimo pitanje koja hrana i koja jela će nam biti od najbolje pomoći da se postigne kalorijski deficit.

“To je ono što je važno. Gubitak masti zavisi od stvaranja neusklađenosti između koliko kalorija jedete i onoliko kalorija koje sagorite. Ukoliko unosite više nego vam treba, to se skladišti u tjelesne masti.”

Kako bi razvili zdrav odnos prema hrani i doveli svoje tijelo na željenu kilažu, važno je da na duže stane postepeno mijenjamo loše navike, potrebno je svesti na minimum sve što nema mnogo nutritivnog kvaliteta (pekare, grickalice, brza hrana), a povećati nutritivno bogatu hranu u svom jelovniku i ne zaboraviti da se troše kalorije kretanjem ili treniranjem najmanje 3x nedjeljno.

Ona nas takođe savjetuje da prestanemo da tražimo magična i brza rješenja za gubitak kilograma zato što je to siguran put ka frustraciji, trošenju novca i stvaranju nezdravog odnosa sa hranom.

“Umjesto toga fokusirajte se na svoju ishranu i obrazujte se o ishrani. Ovo vam omogućava da održite zdravu ishranu dok uživate u hrani koju zaista volite”, navodi Zilha.

“Nema smisla tražiti ‘magične’ pilule i najbolju dijetu. Nećete je pronaći. Naučite kako da jedete pravilno – raznovrsno i umjereno – i balansirano. To su jedina dva pravila koja trebate da naučite.”

depo.ba