Početna Izdvajamo Promovisani MUST HAVE brendovi za 2024. godinu

Promovisani MUST HAVE brendovi za 2024. godinu

U Mercator centru Ložionička, održana je prezentacija projekta MUST HAVE kao i dodjela priznanja za proizvode i brendove koji su obavezan asortiman na policama trgovačkih lanaca, ali i domaćinstava u 2024. godini.

Već sedam godina In Store magazin kroz ovaj događaj promoviše brendove, koji se u narednoj godini trebaju naći na policama trgovačkih lanaca i koji su se kao takvi odvojili od konkurencije, prije svega kvalitetom. Od prošle godine projekat je proširen i prema krajnjim potrošačima, kojim je omogućeno da u većim prodajnim objektima naših trgovaca-partnera, na jednoj polici donesu lakšu odluku o pametnoj kupovini i da ih ta ista kupovina učini sretnima.

Odabrani proizvodi su oni koji teže najvišim standardima kvalitete i sigurnosti, pružajući potrošačima izuzetnu vrijednost i odlično iskustvo kupovine. Ovakvi događaji označavaju korak prema unapređenju dostupnosti proizvoda, te kontinuiranom unapređenju asortimana koji zadovoljava potrebe i očekivanja krajnjih potrošača.

  • Ovaj projekat koji danas predstavljamo je jako važan kako trgovcima, tako i krajnjim potrošačima, prvima da znaju šta traju imati na svojim policama, a potrošačima daje informaciju o proizvodima koji inoviraju, koji se kontinuirano razvijaju i iz godine u godinu su bolji. Ove godine smo napravili dodatnu ekstenziju, jer ćemo markicom obilježiti MUST HAVE proizvode, da kupci budu sigurni da prije svega biraju kvalitet, izjavio je Rešid Muratović, glavni i odgovorni urednik InStore magazina.

Kao i prošle godine u svim većim Konzum, Mercator i Kort marketima tokom mjeseca januara i februara, adekvatnim brendingom u svakom prodajnom objektu, police će biti vizuelno istaknute za kupce i na njima će se naći odabrani asortiman, te će dostupnost izabranih proizvoda  biti olakšana.

  • Već drugu godinu zaredom okupljamo se u našem objektu Mercator Ložionička kako bismo promovisali najprepoznatljivije proizvode bez koji tržište robe široke potrošnje ne može funkcionisati. Ujedno je ovo prilika da se ojačaju odnosi između proizvođača, distributera i retaila kao završne faze u lancu snabdijevanja. Proizvodi koji su ponijeli priznanja su poznati širokoj potrošačkoj populaciji, te je ovo značajan doprinos u ponudi kako Konzuma i Mercatora, tako i drugih partnera projekta. Ovo je način unapređenja prodaje, te je rezultat kvalitetnija ponuda, ali i značajan rast za sve sudionike projekta, te ćemo i u budućnosti podržavati ovakve projekte, rekao je Nihad Imširović, predsjednik Uprave Konzum BiH.

Promovisani brendovi su oni koji oblikuju tržište, donose novitete, prate trendove, a samim tim uspješno posluju, jer su pronašli put do potrošača, a stečeni imidž nastoje zadržati i dodatno graditi, učestvujući u ovakvim projektima.

Proizvođači nastoje, pored izuzetnog kvaliteta, ponuditi i stalne inovacija u asortimanskom dijelu, kako bi zadržali lojalne kupce, ali osvojili i nove.

Već godinama svi oni koji smatraju da je njihova uloga podržati potrošače, ponuditi im najkvalitetnije proizvode na tržištu i biti tu za njihove potrebe, te im omogućiti da u određenom trenutku kupe i konzumiraju baš ono što žele, dio su ovog projekta. Ističući važnost postojanja ovakvih događaja, koji u fokus stavljaju najpotentniju industriju u bh. privredi.

MUST HAVE brendovi za 2024 su Fast Energy Drink, Eurocompany 99 – Perfect Day, Grand kafa, Prima štapići, Sara voda, Smoki, MEGGLE – Cooking cream, Sarajevski kiseljak, Sanpellegrino Naturali, Pfanner, CHIPSY, Vegeta, Čokolino Dark, Argeta, 7 Days BAKE Rolles, 7 Days Croissants,  Milka Choco Brownie,  Bonito zobena ovsena kaša,  Bonito kečap,  Toblerone,  Nutrino lab,  Mi99 Natura vajkrem classic,  Mi99 Natura jogurt 2,8%, Mi99 Natura trajno mlijeko 2,8%,  Lasta,  We Care, Café Brazil,  Plantago čajevi,  Pionir,  Bazooka,  Jaffa cakes,  Mljekara Livno – Livanjski sir,  Vina Domano,  Ziaja,  Frosch,  Hell Energy Drink,  Hell Ice Coffe,  XIXO,  ANTIQUE Pelinkovac, AENO i Nelt.

Više fotografija sa dodjele priznanja pogledati OVDJE