Osman Karić, otac učesnika Zadruge 5, rijaliti programa televizije Pink, pokazao je da dobro procjenjuje ovu psihološku igru, pa se nerijetko dešavala da predvidi u kojem će toku ići dešavanja u ovom rijalitiju u kojem je njegov sin jedan od glavnih igrača.
Ipak, ove godine ni on, kao ni brojni gledaoci pored malih ekrana, ne može da vjeruje šta prolazi Dalili Dragojević koja nije ni najmanje osuđena za ono što je napravila a zbog čega je u narodu najčešće nazvana najvećim zlom i monstrumom koje se ikad pojavilo na javnoj sceni.
Njegov današnji status kroz koji se isčuđava svemu što gleda svakodnevno, napisao ispod fotke ucviljene Dalile, prenosimo u cjelosti:
“Pitam se samo da li ja grešim, da li sam lud i pogrešno vidim. Da se od žene koja je srušila sve moralne kodexe, samo da bi bila bitna u rijalitiju, pravi favorit za prvo mesto. Da li je ona reper i pokazatelj našoj deci i budućem naraštaju, kako se treba ponašati i da “sve što je nekad bilo dobro, sada je loše, a loše je dobro”. Pitam se kuda ide ovaj Svet? Da se od razvrata pravi ” Majka Tereza”. Hoće li mi neko objasniti, opaliti šamar realnosti i probuditi iz kome u kojoj se trenutno nalazim”, napisao je Osman.
Napomenimo da je Dalila javno prevarila supruga Dejana Dragojevića sa kojim je ušla u rijaliti. Vezu je otpočela sa Filipom Carem, sa kojim iz noći u noć ima se.sualne odnose (preskoče samo kad on odluči da je ispljujue u facu, ali bukvalno, te se ona naljuti na nekoliko sati op.a).
Vrhunac monstruoznosti ove rijaliti učesnice bio je kad se zalijetala na Dejana jer, kako je rekla, „zbog njega ne može da uživa u sreći“. Ne treba zanemariti ni da je pokušala dva puta da na „stendbaju“ ostavi supruga dok se zbližavala sa Carem. Ubrzo je bila provaljena, pa je odmah prijetila da će napustiti rijaliti, te joj je produkcija očito udovoljila i štedi je kad god treba, ali zato gledaoci ne. Oni pamte sve od prvog dana.
U njima još veći bunt izaziva to što joj niko ne može reći šta misli, a da ona ne počne moralisati, a jedina je uz koju moral ne može ići u istoj rečenici.
.
.
. .