U vrijeme pandemije korona virusa kad se uglavnom zatvaraju objekti, gase ideje i biznis planovi, samo se najhrabriji odlučuju na novi poduzetnički korak u životu. Među takve spada Sanela Huskić, hrabra, odvažna i vrijedna žena koja se krajem ove godine odlučila za novi početak, a sudeći po odzivu gostiju, prijatelja i medija na otvorenju njenog Frizersko-kozmetičkog salona Sany, za nju nema zime.
https://www.youtube.com/watch?v=GpD85pLnOAg&feature=youtu.be
Naime, sinoć je u Vogošći, nakon dvomjesečnih priprema, svečano otvoren funkcionalno i atraktivno uređen Frizersko – kozmetički salon SANY, koji osim klasičnih, korisnicima nudi i frizerske usluge ekstenzija kose, bojenja aktuelnih platinijum pramenova i svečanih frizura, zatim njegu tijela i lica, masažu, manikuru, pedikuru i ugradnju noktiju, profesionalno šminkanje, korekcije i bojenje obrva i trepavica, depilaciju lica i tijela…
Na otvorenju su se pojavili brojni prijatelji i poslovni partneri vlasnice salona Sanele Huskić, a među njima i jedan od najtraženijih kiropraktičara Alija Lekić, koji će u FKS Sany raditi tri dana u sedmici, četvrtkom, subotom i nedjeljom.
Ova informacija obradovala je sve prisutne jer su svjesni koliko je teško doći do njega. Pored kiropraktičara, ovdje ćete moći uraditi i hidžamu. Ekipa koja će vas dočekati u ovom novootvorenom salonu puna je energije i jedva su čekali da se salon otvori.
Prepustite se rukama njihovog educiranog i ljubaznog osoblja jer ćete ovdje zasigurno dobiti ono što vaše tijelo i lice zaslužuju. Prednost ovog salona je u tome što ćete na jednom mjestu naćisve frizersko-kozmetičke usluge za muškarce i za dame. Dakle, kompletna njega kose, lica i tijela.
Uvjerite se u raskošnost usluga studija https://www.facebook.com/fks.sany uz iznimno povoljne cijene. Kontaktirajte ih i rezervišite vaš termin na kontakt broj 062231100, a pratiti ih možete i na Instagramu na https://www.instagram.com/fks.sany/
Nalaze se u ulici Jošanička br. 5 u Vogošći. Posjetite ih i razmazite sva svoja čula.
.
. . .
. . .
.
.
. .
. .
. .
.
.
.
.
. .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.