Foto: Selma Muminović
U subotu, 27.04.2019. u ZOO centru na Grbavici održana je promocija URBAN DOG brenda, linije za njegu i dobrobit pasa koja je nastala kao rezultat ljubavi prema psima – AMA CHI TI AMA-VOLITE ONOG KO VOLI VAS!

Sve što energična Marija Spirkovska zamisli, uspije to ne samo ostvariti nego graditi tako da traje zahvaljujući, prije svega, odgovornosti koju ulaže u svaki aspekt njenog djelovanja, a u ovom slučaju zbog neizmjerne ljubavi prema psima koja je motiviše da još kvalitetnije i sa više posvećenosti brine o potrebama njihovih skrbnika. Ona je, sa svojim timom, odlučila povećati brigu i njegu o psima u BiH, pa su iz tog razloga odabrali liniju URBAN DOG koja je 100% Natural, bez iritacija, bez neželjenih dejstava, bez parafena, parafina, GMO, SLS, SLES.

Svi koji su došli u subotu dobili su korisne savjete i odgovore na sva znatiželjna pitanja o novim proizvodima. Marija je bila svima na raspolaganju, na zadovoljstvo svih ljubitelja pasa, a brojni vlasnici doveli su svoje ljubimce te su razmjenili svoja iskustva i družili se jedni sa drugima.


Ovog dana, Spirkovska je naglasila da veliku zahvalost duguje Armanu Akšamoviću, vlasniku ZOO Centara jer je njenu ideju o ulasku italijanskog brenda URBAN DOG na bh. tržište sa oduševljenjem i bez oklijevanja prihvatio na prvu. Spirkovska ističe da je sve dogovoreno i odrađeno, jer je Arman širokih shvatanja i poduzetničkog duha.

Svim prisutnim priređeno je i poklon iznenađenje pri kupovini preparata. Naime, uz kupovinu proizvoda, psi i njihovi vlasnici dobili su na poklon marame za pse i majice za njih.

Iz godine u godinu, Marija stiče i gradi povjerenje ne samo ljubaznošću i energijom kojom osvaja već i širenjem i prilagođavanjem asortimana u BiH u kojoj godinama uspješno egzistira.


Proizvodi Urban dog će biti dostupni u sva tri ZOO Centra u Sarajevu, kao i njihovom online šopu, a naredni event je planiran već za mjesec Maj.
.
.
.
.
. .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
. .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
. .
.
. .
.
.
. .
.
.
.
. .
. .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.