Foto: Selma Muminović
Ove nedjelje, u hotelu Hollywood na Ilidži, održan je seminar koji je srušio stereotipe u BiH i ponudio edukaciju za 50 kozmetičara iz cijele BiH po jednom, potpuno novom konceptu.

Za razliku od dosadašnjih, u ovonedjeljni seminar uvedene su dvije novine, prva je predavanje Milana Dulović, iz Kraljeva, brend ambasadora Byothea /Srbija/ (prestižni italijanski brend za kozmetiku proizvoda za liječenje nedostataka lica i tijela,poštujući fiziološku ravnotežu kože).


Inače, Milanu, kozmetičaru, medicinskom licu i pravoj riznica znanja, se pridružila doktorica dermatolog Suzanu Kosić (supspecijalistica za problematičnu kožu).


Bila je ovo sjajna prilika da kozmetičari isprobaju sve aparate i proizvode. Po prvi put jedan seminar, ugostio je kozmetičarku Arietu Fetahović (vlasnica kozmetičkog salona Faubc) koja je sa zadovoljstvom podijelila svoju priču. Govorila je o temi „šta znači dobiti klijentelu i kako je zadržati. Spomenula je relane probleme svih onih koji imaju kozmeticke salone i otkrila njihova eventualna rješenja.
Menadžment Lilocosmetics mislio je o svemu pa je omogućio da ovog dana imaju na raspolaganju sjajne make up artiste Eminu Bajrović – Totić i Sanjina Egon.
Oni su, ovog uspješnog dana, modele šminkali proizvodima Sane i Ardell beauty.

.


Ovaj divan i uspješan dan zaokružen je ovom proslavom povodom prve decenije Lilo Cosmetics, pa su svi zasladili velikom tortom koji je napravio, kako je slavljenica Marija objasnila, majstor Armin Jašari iz slastičarne Kup.

.
.
.
. .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
. . .
.
.
.