Connect with us


NAPOMENA: Preuzeti članci/tekstovi ne predstavljaju stavove portala Senzacija.ba



Lifestyle

IDE LJETO, PRIPREMITE SE NA VRIJEME: Ovo je 8 namirnica koje bi trebali izbjegavati ako želite ravan stomak

Published

on

Ljeto se bliži, a ti još uvijek očajavaš jer nemaš ravan trbuh? Bez sumnje, vježba će ti najviše pomoći, no pomoć ti mogu pružiti i mali prehrambeni trikovi…

Možda si se već ozbiljno bacila na vježbanje kako bi zablistala na plaži s trbušnjacima, no nekako nemaš sreće i čini ti se da baš i ne napreduješ?! Ne postoji magično rješenje koje će ti preko noći donijeti ravan trbuh, no uz dobru i pravilnu prehranu ćeš biti bliže cilju. O dobrobiti neke hrane je već dosadno pričati. Svi znamo da nam citrusi dobro tope masne naslage, jagoda možemo pojesti i nekoliko šaka bez straha od debljanja, a orašastim plodovima, koliko god bili zdravi, ipak treba ograničiti unos. Ipak, bilo bi dobro spomenuti namirnice koje čine baš suprotno – usporavaju tvoj metabolizam i napuhuju te, a iz nekog razloga ih i dalje jedeš… Ovo je osam namirnica koje bismo trebale izbjegavati ako želimo imati ravniji trbuh:

1.Sir

U našoj svakodnevnoj prehrani su prisutni trigliceridi dugih i kratkih lanaca. Dok oni trigliceridi koji imaju kratke lance se vremenski kraće zadržavaju u tijelu, dugotrajni i dugolančani trigliceridi koji su prisutni u mliječnim namirnicama se duže zadržavaju u tijelu. Zadržavaju se najviše na području bokova i – trbuha. Sada ti je već sve jasno – što više punomasnih namirnica konzumiraš, veća je vjerojatnost da ćeš razviti masno tkivo oko trbuha. Ne kažemo da u potpunosti izbjegavaš mliječne masnoće, ali umjesto premasnog brieja se radije odluči za npr. zrnati sir.

2. Gazirana pića

Pića s mjehurićima su najčešće jako zaslađena, bilo umjetnim sladilima, bilo kukuruznim škrobom s visokim udjelom fruktoze. Konzumiranje velike količine gaziranih pića rezultira nakupljanjem šećera oko područja abdomena. Čak i ako se odlučiš za dijetne varijante stvar je slična, jer su dijetetski zaslađivači jednako pogubni za trbušnjake. Radije nareži nekoliko krišaka sezonskog voća i imat ćeš ‘personaliziranu’ vodu s okusom. 3. Mesne prerađevine Konzumiranje mesa može pomoći tvojoj dijeti. Ono donosi veliku količinu energije i proteina tvome tijelu te se mišići brže obnavljaju. Ipak, prerađeno meso koje ima visok postotak zasićenih masnoća (posebno slanina) nije najbolji odabir. Ako ne možeš bez mesa, bolji odabir su puretina ili piletina koje imaju manji postotak masti.

3. Mesne prerađevine

Konzumiranje mesa može pomoći tvojoj dijeti. Ono donosi veliku količinu energije i proteina tvome tijelu te se mišići brže obnavljaju. Ipak, prerađeno meso koje ima visok postotak zasićenih masnoća (posebno slanina) nije najbolji odabir. Ako ne možeš bez mesa, bolji odabir su puretina ili piletina koje imaju manji postotak masti.

4. Alkohol

Ne želimo biti kvaritelji zabave, no možda bi trebala smanjiti druženja s prijateljima uz alkohol, barem dok ne počnu ljetni partyji. Prema jednoj znanstvenoj studiji dobar omjer je ključan. Dakle, manje ćeš se debljati ako svaku večer popiješ čašu (čašicu) crnog vina, nego ako jednom u dva tjedna i to samo jednu večer popiješ koju čašicu (čašice) previše. Uostalom, poznate su blagodati vina za kardiovaskulani sustav, samo, oprezno s tom informacijom… 5. Voćni sokovi Ovdje mislimo na sokove koji imaju naziv voćni i prodaju se u supermarketima pod krinkom zdravih napitaka. U stvarnom životu, ti sokovi su bogati aditivima, šećerima i konzervansima. Ista stvar je i sa smoothiejima koji stoje mjesecima u hladnjaku supermarketa. Odvoji radije svako jutro dvadesetak minuta više i napraviti svoj voćni sok. Tako ćeš biti sigurna da su svi sastojci svježi i bez dodatnih šećera. Isto tako, prirodno cijeđeni sokovi čine čuda tvojoj figuri. Možeš reći doviđenja napuhanom trbuhu.

6. Kruh

Rafinirani ugljikohidrati koji su glavni sastojak kruha i ostalih pekarskih proizvoda bi se trebali svesti na minimum. Prema jednoj studiji karbohidrati iz ovih proizvoda uzrokuju upale organizma i povećanu tjelesnu težinu. Probaj umjesto tipičnog jutarnjeg tosta sa sirom i šunkom odabrati zdraviju alternativu – recimo, dobru kombinaciju proteina i voća. Primijetit ćeš kako će se tvoja energija kroz dan sporije otpuštati. Točnije, imat ćeš više energije nakon pojedene zdjelice smoothieja nego nakon sendviča. Ne kažemo da u potpunosti izbjegavaš kruh. No, umjesto bijelog brašna radije odaberi peciva sa cjelovitim žitaricama.

7. Dijetna hrana

Jedenjem ove hrane bi si mogla učiniti više štete nego ako odabereš njihovu “manje zdravu” opciju. Ako recimo umjesto umjesto običnog jogurta pojedeš light verziju, koja je možda manje bogata masnoćama i kalorijama, ali obiluje konzervansima i natrijem, tvoj trbuh bi mogao biti u problemu. I neka te niske kalorije ne zavaraju – bit ćeš jako brzo nakon konzumacije light hrane gladna baš zbog nedostatka nutritivne vrijednosti u tom proizvodu. Odaberi radije hranu koja je bogata vitaminima i mineralima. Oni će ti zadržati sjaj kože, kose, a i osiguravaju ti bolje raspoloženje kroz dan.

miss7.24sata.hr

Continue Reading
Click to comment
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Senzacija.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Senzacija.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Senzacija.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

KONTAKTIRAJTE NAS:

                    email: info@senzacija.ba

Recent Posts

Recent Comments

Facebook

Top Vijesti